Het opstellen van een jaarrekening is voor de meeste ZZP’ers verplicht. Met dit jaarlijkse document maak je de financiële balans van jouw eenmanszaak op van een specifiek boekjaar. Een financieel eindverslag van je bedrijf. Een jaarrekening moet goed aansluiten bij jouw zakelijke administratie waarin je de inkoop- en verkoopfacturen bewaart. Wij nemen als boekhouder in heel Nederland onder andere de zorg van het opstellen van de jaarrekening van je over!
Laat ons de jaarrekening opstellen, dan weet je zeker dat het goed zit.
De inkoopfacturen mail je als ZZP’erwekelijks in PDF formaat naar het e-mailadres van de administratie.
De verkoopfacturen mail je als ZZP’er wekelijks in PDF formaat naar het e-mailadres van de administratie.
Per kwartaal stellen wij de BTW-aangifte voor je op.
Na afloop van het jaar stellen wij de jaarrekening samen en sturen wij deze ter controle naar je toe. Als er geen opmerkingen zijn maken wij de jaarrekening definitief en ontvang je deze van ons in PDF formaat.
Het enige dat je hoeft te doen is het mailen van de inkoop- en verkoopfacturen. Verder zorg je zelf dat de inkoopfacturen worden betaald. De rest van de boekhouding regelen wij voor je! Wil je weten hoe dit verder in zijn werk gaat? Neem gerust contact met ons op.
Per kwartaal ontvang je van ons de BTW-aangifte. Daarnaast maken wij jouw ZZP administratie compleet met een jaarrekening. Benieuwd hoe? Laat het ons weten.
Ja, natuurlijk! Voor jou als ZZP’er kunnen wij de aangifte inkomstenbelasting regelen. Hiervoor rekenen wij een bedrag van €100,-. Wil je hier gebruik van maken? Neem contact met ons op.
Ook dat kunnen wij voor je regelen. Hiervoor rekenen wij voor beiden €150,-. Wil je dat wij dit voor je regelen? Stuur ons een berichtje.
Of heb je vragen over jouw ZZP administratie of boekhouding? Neem gerust contact met ons op door het onderstaande contactformulier in te vullen. We gaan graag met je in gesprek!